Nu uppdaterar jag igen! :)

Hej där ute!
Jag har varit dålig på att uppdatera här på senaste tiden men jag ska försöka bli bättre på det!
vad har hänt?
Jo i helgen var jag och killen på tatueringsmässan inne i stan.
Killen fick göra klart sin gaddning som han ville, jag ville dock göra en ny gaddning men det var otroligt mycket folk och alla tatuerare var fullbokade redan och de flesta tatuerare ville tatuera stora saker under mässan och jag ville bara göra en rätt liten älva :)
Jag och killen ska boka tid till mig snart, ska nog till "House of pain" så jag hoppas att jag får göra min gaddning snart :)
Det blir min andra gaddning, sen vill jag ha mer och mer :P Hehe.

I lördags kväll festade jag, killen och några kompisar.
Gick till närkrogen och lyssnade till kareoke, det är alltid kul :D

I söndags mådde jag dåligt i princip hela dagen så var bara hemma och tog det lungt.

Idag har jag jobbat och ska även jobba imorgon.

Ja det var lite uppdatering om vad som har hänt :D

Ska försöka komma ihåg och skriva nåt kul imorgon efter jobbet!




Xoxo

Rockstarbabe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0