Friday Im in love!

Nu är det fredag igen, härligt! Kommer nog bli en rolig & mysig helg det här.
Idag ska man kanske övningsköra lite igen (det går frammåt iaf)
Jag övningskör & börjat plugga teorin på datorn, det är mycket som skall göras men det känns som att jag har kommit en god bit påvägen och det känns lovely!

Får se vad som händer mer idag, det vet jag inte rikgtigt än men lungt blir det.

På lördag ska jag, killen och mina föräldrar åka på en marknad i Solna, det ska bli kul, se om man hittar något roligt!
Efter det åker vi hem och hämtar Smulan och lastar in grejjer i bilen, vi ska åka till mitt landställe och vara där tills på söndag, ska bli härligt! Härligt att bara komma bort och slippa tänka på allt som rör sig i ens huvud just nu,
bara komma bort och slappna av och njuta. Det ska ju bli fint väder i helgen så det sitter fint :)
Sitta ute och sola, får man hoppas :)


Det blir lovely


Snart fyller man år också, inte långt kvar nu.
Tiden går så himla fort.
Så snart är man 21!



Hjärta <3  till Diana och Åsa
Jag älskar er mina flickor, ni är underbara!




Xoxo

/Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0