-

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej, det var mammi <3

Vad står det i ditt femte sms?
A shit det e ju skit nice hehe. detsamma. puss
(Från Diana) :D

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
Det är en speciell bakgrund till min mobiltele, det föreställer stockholm, på dagen är det ljust och fåglar flyger och på kvällen blir det mörkt och då är det stjärnor.

Vilket språk är din mobil på?
Svenska såklart

Vad heter din ringsignal?
Scars - med  papa roach

Hur många sms har du i din inkorg?
190, kanske dags att tömma lite nu :p

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Det känns lite segt men det funkar. Ja vi kan väl höras imorgon gonatt! Puss
(Från Therese)

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Hej! vad bra. Jag e hos mamma nu så d e nära till pappa. Tänkte att vi skulle ses lite tidigare för jag har frisörtid kl: 16 i stan. Så vad sägs om 11-12? Puss
(Från Maria)

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
0 , tömde den igår kväll :p

Vem är din 13:e kontakt?
Håkan

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Det är min mamma. Hon är en av dom bästa <3

Ogillar du nummer 5?
Nee! Det är ju Camilla P ;)

Har du varit i hop med nummer 1?

Hahaha nä, det är min chef! haha

Vad har din mobil för färg?
Silvergrå/svart

Hur mycket kontanter har du på dig?
Några hundra.

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mamma där med :p

Vad har du på dig på överkroppen just nu? 
En grå tröja med svarta döskallar på :p

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inte skorna på mig inne! Men idag har jag haft mina adidas-converse :p

Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust

Vad gjorde du vid midnatt?
Sov

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Rätt nära

Till vem sa du "jag älskar dig" senast? 
till älsklingen

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
ingen just nu

Vilken ålder har varit bäst hittills?
hm svårt. men typ 17-21 , man hade kul förrut men jag tycker oxå att det är kul nu.

Dina värsta fiender?
en person som är så jävla feg, kommer med falska anklagelser och massa bullshit! men personen är för feg för att prata med mig! Så I dont give a shit!

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En döskalle

Vad var det senaste du sa till någon?
Jag ska bara sätta mig vid datorn ett tag

En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Svårt. Skulle vara kul att kunna flyga. Men helst om fler kunde göra det och inte bara jag. En miljon dollar skulle ju sitta fint annars.

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Min älskling, mamma, pappa, syster, Kevin och mig själv :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0