Torsdag.

Idag åkte jag till Karlaplan för en arbetsintervju, hon som jag pratade med va mycket trevlig och hon verkade gilla mig.
Får hålla tummarna.

När jag kom hem igen tog jag en promenix med Smulan i det soliga vädret. Sedan åkte jag med mammi & pappi en sväng till Möllebadet, åt cheeseburgare & njöt av solen. Jag övningskörde hem, det gick bra! :)

Ska över till mammi och pappi vid 18.00 och äta middag där, chiliconcarne, mums! :)
Smulan får också följa med dit tänkte jag.

Älsklingen kommer hem vid 8 ikväll typ, han håller på och målar sin farsas hus, han är duktig!





Jag kan bjuda på en söt bild på mina älsklingar, Rockstar och Smulan :)



Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0