Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tänka mer på framtiden, barn mm.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Johanna & Ronny =)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Tallin
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Vill bli gravid
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 28 November =) 30 juni =) Många mer dagar såklart!
8. Vad var din största framgång 2009? Ett till jobb förmodligen
9. Största misstaget? Att jag trodde på två falska personer!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadat mitt vänster knä, fick göra titthålsoperation.
11. Bästa köpet? Den var svår! hmm.. måste nog vara mina jeansleggings och prylar till lägenheten!
12. Vad spenderade du mest pengar på?   Räkningar, mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När min systerson Kevin sa; Milla. för första gången =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Klabbe är bäst, Resten är pest .. lalala .. lalalala (älskling skrev det) haha ... Hollywood whore-Papa Roach, Tonight-Takida, Trigger-Takida & ännu mera Takida!

I want to break free-Queen, Breaking the law, Thriller, många Michael jackson låtar mm.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit glad och lycklig i år. Men dem andra åren har också varit bra!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hälsa på farmor , övningskört
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vettefan.. Gråtit över småsaker typ

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen <3
19. Blev du kär i år? Jag har varit kär i år ja, sen 2006 =)
20. Favoritprogram på TV? How I meet your mother
21. Bästa boken du läste i år? Flickan som lekte med elden!
22. Största musikaliska upptäckten? Erik Grönwall som vann idol
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag minns inte riktigt vad jag fick, va ett tag sen

25. Något du önskade dig men inte fick? vet inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Bjöd över familj & vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Rockigt
29. Vad fick dig att må bra? Min familj,vänner, pojkvänn
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Eh va..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0