Helgen är fullspäckad!

Den här helgen är verkligen fullspäckad!
Älsklingen fyller år på måndag & det förklarar nog saken :)
Igår (fredag) kom några kompisar över för att umgås & självklart gratta Klabbe :)
Malin S kom över & det var verkligen jättekul att ses igen, vi har inte gjort det på ett bra tag tyvärr
men det ska bli ändrat på, eller hur malin? :)
Vi snackade massa skit allihopa, drack öl & en hel del shots blev det (jag tål inte det egentligen) men jag klarade mej bra denna gång, inget illamående & spya som tur var! haha .
Man måste ju våga chansa eller hur? ;)

Jag kan bjuda på lite bilder på folket;


Jag & Malin


Malin & Micke, haha :D


Älskling & Malin


Haha :D


Älskling & Micke





Idag (lördag) då så har vi haft middag hemma hos oss,
mina föräldrar, klabbes mamma, hennes sambo och klabbes lillebror kom över på middag för att fira Klabbe.
Det var jättetrevligt! :)
Smulan tyckte också att det var jättekul för klabbes mamma tog med deras 3 taxar som smulan älskar att vara med :)
Rockstar tycker också om att dom kommer förbi ibalnd och hälsar på han är så nyfikken men samtidigt lite smårädd, så sööt! :)

Imorgon (söndag) då,
då kommer killens pappa,farmor & farfar & firar honom.
Då blir det fika med tårta, bullar mm.
Ska bli gott & trevligt! :)
Älskar hans farmor & farfar dom är så snälla & rara :)


Nu orkar jag inte skriva mer, men det är helgens händelser :)

Xoxo Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0