Patrik 1,5

Jag såg nyss filmen; Patrik 1,5 .  Den var jättebra tycker jag!! Jag älskar ju svenska filmer, med bra svenska skådespelare.
Det här är en komedi. Den är även lite spännande och sorgsen på ett sätt. Lite drama också kan man säga.
Men jag tyckte verkligen om den, det var verkligen bra!! Gustav Skarsgård har ju en av huvudrollerna, han vann ett pris för den här filmen och jag förstår VERKLIGEN varför han gjorde det. Han var superbra. Men det är han ju typ alltid så, men iaf. Den här rollen gjorde han otroligt bra!! Jag kommer verkligen att se den igen och jag rekommenderar verkligen den här filmen för er!

Här får ni se en liten trailer på den;




Xoxo /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0