Silikon tuttar

Min storasyster har fått silikon tuttar nu & jag träffade henne en stund idag så idag har jag sett silikon tuttar.
Hennes bröst blev jättesmå efter hon fick sin son (det kan bli så ibland) oftast är det ju vanligt att dom blir större men i vissa fal blir det tvärtom. Hon bestämmde sig för att fixa sina bröst (vilket jag mycket väl förstår)
jag skulle inte heller vilja vara planka, då skulle man inte känna sig lika sexig lixom.
Jag menar, brösten betyder ju mycket för en tjej. Det tycker jag iaf.

Nu har hon jätteont & måste ta det lungt, men hon är nöjd att hon gjorde det och jag tycker att det blev bra.
Tar ju ett tag för svullnad att gå ner och så.
Men det blir nog jättebra när det läkt klart.
Fan aså, nu har hon större bröst än mig, haha :P
Men jag är nöjd som det är.
Och min syster är nöjd.
Ja, alla är nöjda.
:)

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0