was it a dream?

Idag var jag med min kära & underbara vänn Diana :) Vi hade riktigt kul som alltid tillsammans :)
Det blev en hel del snack, vi åt mat med min kille (ris & kyckling!) det var riktigt gott!
Vi snackade somsagt en hel del, tog massa kort, lyssnade på musik & hade det lovely!

Det här är en låt som vi lyssnade på en hel del;
30 seconds to mars - was it a dream?
Den är jäkligt fin & bra!!
Lyssna vettja!! ;)

Först en akustisk version av låten;




Sedan originalet av låten;



Bra låt va?

Vilken version tycker ni är bäst?

Jag tycker att båda är bra på sitt sätt, men den akustiska versionen är finare & den andra är såklart mer fart i!
Såå aa.. jag tycker båda två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0