-

Det gick bra & jobba igår kväll. Sara var jätteduktig & vi hade kul innan hon skulle sova för kvällen, hon hade svårt att somna men tillslut somnade hon :) Så gullig. Jag fick ligga i hennes säng i början för hon ville inte att jag skulle gå ut från hennes rum, så jag låg där & slappade, höll själv på & somna, hehe :) När hon låg & sov så tog jag fram min bok som jag tog med, den verkar riktigt bra! Jag hade även tagit med mig lite godis, så det blev väldigt mysigt & mumsigt sådär när man jobbar lixom :) Jag fick även ta ett glas vitt vin. Och det tackar man ju inte nej till hehe :)

Idag har jag också jobbat. Hämtade henne på dagiset & sådär som vanligt :)

Jag & älsklingen ska snart ut med våran vovvsing :) Sen tänke vi kolla på tv & bara mysa!

Imorgon är jag ledig. Älsklingen är också hemma. Så får se vad vi hittar på, måste städa lite iaf. Men vi hittar nog på någonting kul :)


Min lilla plutt! :)









"Hur vet man vilka som är äkta & vilka som är oäkta?"
Vilka det verkligen är som älskar just dig & bryr sig om dig.
Dom som verkligen menar vad dom säger, dom som alltid ställer upp, dom som inte är falska.
Dom som ställer upp i vått & torrt, hela livet ut..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0