Första helgen på det nya året!

Nu har den första helgen på det nya året varit, och vad har jag gjort?

 I fredags blev det utgång till Harry B James och det var riktigt trevligt! Fint ställe & allt, så dit går man fler gånger ;)

Lördags (igår) tog jag & killen bara det lungt. Blev en hel del film & mys. Det är skönt & bara lägga sig ner i soffan med en filt & titta på en bra film när det är kallt ute, myspys! :) Vi kollade på en bra komedi "what a girl wants" jag gillar verkligen den filmen! :) På kvällen vissades "Ett päron till farsa i Europa" så den tittade vi på såklart, jag älskar dom filmerna!!

Idag (söndag) skulle jag träffat Diana men det blev tyvärr inte så men vi ska nog ses på tisdag :)
Jag & Malin F pratade om att hon skulle komma förbi mej & hälsa på men hon mådde inge vidare, dunderförkyld & febrig.. :(
Krya på dig vännen! Så kan vi också ses nånting på tisdag :)

Så idag blev en lugn dag. Jag, killen & min mamma tog en långpromenix ute med Smulan i det kalla vädret, det var verkligen sviiinkallt idag! Men det var skönt när man kom in i värmen igen & man hade fått sådär rosiga kinder :)
Jag åkte med mamma till Coop idag också, handlade lite. pantade även en hel del burkar & flaskor. Men nu är det gjort & det var skönt att det inte var så många människor där, helt tomt i pantrummet lixom. Då e man nöjd!
Jag fick en jättefin kalender av mamma som jag hittade där, en liten röd me svarta blommor på, jättefin :)
Så nu kan jag skriva upp allt viktigt & roligt som händer detta år! :)

Ikväll blir det filmtajm igen, får se va det blir för film. Jag & killen tänkte gå över till mina föräldrar om en liten stund också med Smulan (hon saknar faktiskt sin mormor & morfar) Jag vet, såå sööt! :)
Hon är ju min lilla bebis :) Våran lilla bebis :)

Ne nu ska man väl ta & gå ut i kylan då,









Xoxo Camilla

Ps. Kommentera mera!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0