Hemmafest med underbara vänner

I lördags hade jag & älsklingen en liten hemmafest med underbara vänner, roligt hade vi! Det blev en hel del drickande, snackande & mycket såång hemma hos oss!! "Lips spelet var i full gång" Vid 12-tiden drog jag & några vänner till donken & käkade lite (fyllekäk!) Det sitter alltid fint & man mår ju så mycket bättre då :p
Efter det drog typ alla hem. Micke & Diana stannade länge iaf! :)
Micke sov över hos oss & Diana stannade till 4 :)
Man somnade vid 5 tiden & gick upp vid 12 typ.
Det var en kuul kväll!!

Bjuder på lite bilder;

Åsa grabbar micken & är redo att sjuunga


Maria & Smulan :)

jag sjuunger



Söta :)



Micke & älsklingen


Robban


Min kära vänn Diana <3



CrazyCamilla & Dundersöta/Dundertokiga Diana :)




Love you all!
Ni är riktiga vänner som är guld värda!



Xoxo / Camilla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0