Jobba ikväll^^

Snart ska jag åka iväg & jobba kväll.
Ikväll blir det alltså inte mys hemma i soffan med älsklingen.
Men jag ska leka & ha kul med Sara (innan hon ska sova),
hon kanske somnar vid halv 9 så efter det kommer jag ha det alldeles tyst & stillsamt.
Jag ska ta med mig en bok som jag kan sitta & läsa, tänkte börja läsa,
Magdalena Graafs roman "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"
Det är en sann hisroria, när hon var i ett förhållande där det ingick misshandel mm.
Låter så hemsk men jag älskar ju självbiografier!
Den är säkert bra.

ne nu måste jag dra, så jag hinner med tunnelbanan.

Skriver kanske när jag kommer hem ikväll eller imorgon!

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0