Nu var det 2009 då!

Nu är det 2009 då!
Det brukar oftast ta ett tag innan man vänjer sig att det är nytt år, man tänker 2008 men det är 2009
men detta skift har varit enklare att komma ihåg. Jag är redan van att säga att det är 2009.
Jag hoppas på ett bra år med många nya saker att göra! :)

Min nyårsatfon var trevlig & mysig :)
Jag & killen bjöd ju över min familj på middag, det var jättegott, 3 rätters & hela kittet :)
Mumsigt värre!!

Efter maten satte vi igång mitt nya spel till xboxen "Lips" som jag fick av älskling i julklapp.
Spelet var i full gång under kvällen & det blev mycket såång! :)
Alla sjöng & hade trevligt. En hl del dricka blev det också!

Vid 12- slaget blev det dags för champagne & vi stog i lägenheten & kollade ut på fyrverkerierna,
snacka om bra utsikt vi har nu, ser ända bort till Ekerö där det var himla mycket fyrverkerier från det hållet.
Helt otroligt vackert!
Tyvärr så gick det inte så bra att ta kort genom fönstret så fick inte någon bra bild.
(Vi öppnade inte någon fönster för då skulle våran hund bli jätterädd av allt ljud)
Men det gick bra & det var underbart fint!

Nytt år, nya möjligheter, nya tag, nya saker att göra!



Såhär såg jag ut på nyårsafton


Älskar dig!






Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton där ute!

Xoxo Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0