Tainted love.



Jag kommer aldrig tröttna på den här låten. Den är så jävla bra!

Jag var på Mansons konsär här i Stockholm förra året, så jävla grymt!
Om han komemr hit igen snart, då kommer jag att vara där, man får en sånn jävla show med värsta strålkastarna & värsta volymen! Grymt! ;)

Jag läste Mansons självbiografi i sommras, den är verkligen annorlunda & helt sjuk, vilket inte är så konstigt när det är marilyn manson man pratar om. Trots att den var obehaglig & till å med äklig ibland så gick det inte att sluta läsa den.
Väldigt bra & annorlunda bok. Den rekommenderar jag för er där ute som tycker om Manson (ni som inte gör det också kanske, ja vet inte) :P
Boken heter iaf: Den långa vägen ut från helvetet!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0