The girl next door - den värsta filmen jag har sett - det är en sann historia..

Igår såg jag "The girl next door" från 2007. Aså det var den jävligaste, vidrigaste filmen jag har sett!
Så jävla hemsk! Och den är sann också... Helt jävla sjuk..
Den är helt klart värd att se tycker jag, jag tycker om att se filmer som är baserade på sann historia.. men ibland blev det bara för mycket. Man blev asförbannad, satt i soffan med knytna nävar & ville bara hoppa in i tv:n & slå ihjäl dom flesta personer där.. Fyfan säger jag! Det finns så jävla sjuka människor!! Det är helt jävla hemskt!!
Filmen påminner lite om (pojken som kallades Det), tortyr & helt jävla sjuka saker som en vuxen människa kan göra mot barn.. Jag finner inga ord, jag är fortfarande pissed off när jag tänker på det..
Vi fick pausa i filmen när det typ va 15 min kvar, det behövdes.. lugna nerverna lixom!

Se den så får ni själva se va som händer.. Fyfan säger jag bara!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0