Underbar dag med underbart sällskap!

Halloj! Idag har jag haft en underbar dag med underbart sällskap :)
Dagen började med att jag fick träffa två av mina älsklingsflickor, Diana & Åsa :)
Diana va hemma hos mig vid 12 tiden, Åsa kom & hämtade upp oss utanför mitt hus & vi åkte till skärholmen,
vi gick omkring i en hel del affärer. Åsa hittade lite saker som hon köpte, men jag & Diana köpte dock ingenting.
Eller jo jag köpte (nässpray) inte så kul sak & köpa men det räknas ju iaf.. (jag har ju blivit mer förkyld igen) *suck*
Vi va i skärholmen i typ två timmar & kollade runt, snackade & hade det kul *like always!* :)

Efter skärholmen skjutsade Åsa oss hem till mig igen. Hon kunde dock inte vara me oss längre för hon skulle vara barnvakt.
Jag & Diana hade det jätteroligt hemma hos mig, vi snackade en massa skit, skrattade som fan (våra skrattanfall går inte att beskriva!) Men såå jävla kul hade vi! :) Vi körde även mitt nya spel till xboxen "Lips", det blev en hel del höga & låga toner kan jag säga, jävligt kul! Fan va bra vi e ;)

Älsklingen kom hem vid 6-tiden, då va det middagstajm! Min kära vänn Diana var också med på middagen.
Det blev; La pytt i panna med ägg :)
Efter vi hade ätit så satt jag & Diana i köket & snackade om alltmöjligt! Så jävla kul, jag undrar hur många skrattanfall man fick idag ;) Tack för det vännen min! Du är underbar! Med dig har man alltid så jävla kul! ;)





Jag känner ingen som är som du, du är så jävla speciell & underbar, du är en riktig hjärtevänn!

   I fucking adore you! <3




Xoxo Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0