Yes man!

I fredags träffade jag & älsklingen Ronny & Johanna, det var verkligen jättetrevligt! :)
Johannas mage hade blivit mycket, mycket större sen sist jag träffade henne.. Men snart är det ju dags för bebis att komma ut så :) ska bli så kul, längtar typ lika mycket som dom! hehe .

Vi åkte till heron och åt middag på Amazon, så himla mysigt ställe och så god mat!! Mums!
Jag tog en black and white , det godaste jag har ätit trorjag! Såsen va så himla god också, bea sås som va lite stark och jättegod rödvinssås! :) Till efterrätt beställde alla vaniljglass, banan, grädde och chokladsås, jättegott! :)

Efter middagen gick vi runt och kollade i lite butiker medan vi väntade på att det var dags för bion. Självklart va vi tvugna att gå in i en bebisbutik, men det va typ bara märkesgrejer där inne så inget blev köpt men det är bara kul att gå omkring och kolla.

Till bion blev det popcorn och lite godis :) Vi kollade på den nya komedin med Jim Carrey "Yes man" fyfan va rolig den va! jag älskar verkligen Jim, men det där är nog den bästa och roligaste filmen med honom! (har tröttnat på Ace ventura filmerna lite, jag har ju sett dom så jävla många gånger) Men aså den va sjukt kul! Garvade som fan! :D
Den kan jag verkligen rekommendera!

Här är trailern till filmen "Yes man"





Haha så jävla klockren!!


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0