Moster saknar sin älsklingspojke <3

Min storasyster & min älsklingspojke är i Turkiet.
Dom åkte för 1 vecka sen, jag saknar dom redan väldigt mycket.
Det kommer dröja ca 3 veckor till tills jag får se dom igen.
varför va dom tvugna att åka bort sålänge.. saknar dom!

Moster saknar sin älsklingspojke!! <3

Jag hoppas att dom har det bra iaf, att resan går som dom hade tänkt sig mm.
Det är inte alltid så lätt att åka utomlands med en busunge på 1 & ett halvt år.
Men det går nog bra, det tror jag.

Saknaden är enorm, just idag, just nu.

Längtar efter min systeryster & min älsklingspojke <3

Kevin (min systerson) var så sööt sista gången jag träffade han innan dom skulle åka.
Han och jag busade och lekte förfullt hemma hos mig. När de var dags för dom att gå så  satt han i vagnen med hans napp, jag kramade om honom och pussade han på pannan för att säga hejdå. Jag frågade om jag fick en puss och han tog bort nappen och pussade mig på munnen, så himla sööt! :)
Så hörde man att han försökte säga mitt namn Ca...ila så himla sööt :)

Älskar honom så otroligt mycket och min underbara syster <3

Längtar tills dom kommer hem igen!



Moster <3 Kevin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0