!

Dålig uppdatering på senaste, ska försöka bli bättre på att uppdatera på min blogg.

Snart är helgen slut men jag har haft en mysig och lugn helg. Åkte till landet igår och gick på Trosa marknad
:)
Jag älskar verkligen den marknaden, eftersom jag har landställe där så blir det ju extra speciellt också, åkte dit med älsklingen, mammi och pappi. Och självklart Smulan (men hon fick stanna på landstället medans vi var på marknaden) så jobbigt och ta med henne när det är så himla mycket folk, nån kan ju trampa på henne också + att man inte får tillräkligt med tid att gå och kolla runt. Vi hittade lite saker som vi köpte. Jag köpte balnd annat 14 par strumpor (skitsnygga och söta!)
Så nu behöver jag inte köpa strumpor på ett tag + att dom här var så himla fina :)
Fick även en snygg Marilyn Monroe t-shirt av mammi och pappi :)
Det var skönt att det inte regnade igår när vi var på marknaden, det var skönt väder som tur var. Dock hade man ju önskat att solen kunde vissats sig lite mer.


Efter marknaden åkte vi till landstället och Smulan fick springa omkring ute på tomten så hon blev nöjd! :)
Vi grillade, drack vin och spelade poker på kvällen, lungt och härligt.


Vi åkte hem efter frukosten idag. Det är sånt jävla pissväder nu aså!! Regnat hela dagen förfan..! *Usch*
Jag hoppas att det vänder snart och blir bättre väder, jag vill ha mer sol och värme, kan det inte bli sommar nu på riktigt!


Snart är det midsommar också, det ska vi såklart fira på landet. När man har ett landställe är det solklart lixom!
Hoppas bara att solen vill skina då, lite iaf.!



Jag och älsklingen hade ju även en grillfest på landet för 2 veckor sedan med underbara vänner, det var riktigt kul och det ska vi göra om snart igen :) Det blir lovely!
Kan bjuda på några bilder från grillfesten som var;


Camilla & Camilla :)



Jag och Johanna :)




Micke, Camilla, Nadia



Ronny :)


Fredde, Micke, älsklingen . haha



Liiite borta :D





Uppdaterar mer inom kort!


/Rockstarbabe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0