Härliga sommar!

Nu är väl sommaren här för att stanna hoppas jag! Härliga, härliga sommar!
Idag ahr det varit riktigt varmt hela dagen och jag och Åsa har varit på stranden och solat,solat, solat! =)
Det var lovely!! Vi hade med oss lite picknick och sedan köpte Åsa varsin mjukglass :) den var extremt god!
Sedan köpte hon även chips och godis :) Riktigt mysigt var det! :)
Vi doppade fötterna i vattnet men mer blev det inte idag, det var liite för kallt i vattnet :p
Men solen var varm och det var underbart härligt! Riktigt kul hade vi :)


Åsa!
:)


Jag äter mjukglassen :D




Mee




Sötaste!! Åsa :) <3


 

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Jodå, de känns perfekta, Älskar mina nya boobs haha.. Har alltid velat ha mer former så det känns super, & det bästa är att jag fortfarande inte har ont.. Behöver inte ens hämta ut mitt smärtstillande från apoteket för min kirurg tror inte att det kommer bli sämre när det gått så här bra hittills :)

2009-06-24 @ 23:43:53
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0