Nu har man äntligen tagit sitt första dopp & badat! :)

Igår va det jättevarmt! (varmaste dagen hitills typ, trorjag)  Vid halv elva tiden åkte jag,mamma och pappa till stranden för att sola. Det var förresten jag som körde dit och hem :p

Det var jättevarmt och skönt, man fick mycket färg och har blivit mer brun nu :) Så d e najs!
Jag badade somsagt igår, mitt första dopp i år. Det var faktiskt kallt i vattnet, men det var jävligt skönt ändå för man blev riktigt avsvallkad och det behövdes!

På eftermiddan åkte jag och jobbade. Det är så skönt att jobba med barn för då kan man vara ute om det är fint väder och självklart va vi det igår och jag fick sola ännu mera och leka såklart!! :D hehe.


Ne nu ska jag ner och möta pappa, vi ska åka och hämta upp älsklingen från jobbet. Så får vi se va som händer.


Händerna på ratten!

:D


Xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0