Helgen som varit, massa kul :)

Den här helgen har bjudits på massa kul :)
I fredags var jag med min kära vänn Diana, älsklingen & Micke.
Åsa kom också med en jättesöt hund som hon var hundvakt åt :)
Så Smulan blev glad :D
Vi var hemma hos oss och hade riktigt skoj!!
Åsa stannade dock inte sålänge för hon skulle åka hem och plugga på kvällen.
Vi andra tog en sväng till närpuben men där var det helt dött så vi gick hem till oss igen och hade riktigt kul istället!! :)
Mycket skratt, snack & massage (iaf Diana & Micke) haha.

Bjuder på lite bilder;

Mörkt hår, blåa ögon & röda läppar is the shiit!! ;)




Älskling & Micke


Jag e såå normal ;p





I lördags hände det mycket saker. Jag, älskling & Micke åkte till Tumba på eftermiddan.
Först hälsade vi på hemma hos Mickes pappa, tog en fika och pratade.
Efter det gick vi hem till killens pappa, kollade på gamla bilder, pratade och jag fick lite vin mm.
Efter det blev det en lååång promenad hem till Ronny och Johanna och jag gick otroligt fort hela vägen (va så kallt ute)
Det tog typ 35 min att gå och då gick vi fort, jobbigt, jobbigt :p
Men de var det verkligen värt!
För vi fick träffa lilla Robin för första gången, han var så liten och så himla sööt!!
Det var så mysigt att hålla i honom :)





Mysigt 
:)


Idag (söndag) har jag & älsklingen bara tagit det lungt.
Städat lite, handlat & bara haft det mysigt.
Mina föräldrarkom över på middag, vi bjöd på Nachos så jävla gott! :)


Hur har ni haft det ?


Xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0