Lilla Robin välkommen till världen!

Ronny & Johanna har äntligen fått sin bebis nu!! :)  Lilla Robin  föddes den sista februari klockan 16.00 på eftermiddan.
Dom åker hem från BB idag. Vi ska över till dom i slutet av veckan trorjag och jag längtar jättemkt!!
Ska bli så himla kul!! Jag & älsklingen har redan köpt present till lilla plutten :)

Det är svårt att förstå att två vänner till än har blivit föräldrar! Jag känner ju fler som har barn & så. Men med Ronny & Johanna känns det extra speciellt! :)

Ronny har skickat massa mms bilder till mej & älskling, Robin är verkligen jättesööt!!

Jag kommer typ äta upp honom när jag träffar dom, haha !

Jag är verkligen stolt över Ronny & Johanna. Nu är dom stolta föräldrar! Stoltare kan väl ingen vara! :)


Min systerson Kevin är ju redan 1 år & 3 månader typ. Tiden går så himla fort. Snart börjar lixom inskolningen för dagis.. shit asså. Måste tiden gå så himla fort.., men samtidigt är det jättekul! För nu kan han springa, prata litegrann & han har blivit mer som en "liten människa" och det är verkligen jättekul!! :)
Dock glömmer man bort så fort, jag kommer typ inte ihåg hur liten han verkligen var när han var nyfödd. Jag kan titta på bilder & minnas men jag kommer typ inte ihåg hur det känndes att hålla i honom när han var så liten. Minnet är kort ibland men det är tur att man har bilder så att man kan minnas bättre! :)


Ne nu ska jag fixa lite lunch att äta sen ska jag åka & jobba.

Kommentera mera vettja!

Xoxo
Rockstarbabe




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman!



Häftigt att Kevin blivit så stor =) Det är ju alltid kul när det kommer någon ny lite krabbat till världen. När är det din o Klabbes tur att få en liten skrutt då? Skulle vara så kul o se en liten Mini-Millizz eller mini-klabbe.. hihi =)

2009-03-04 @ 00:31:45
Postat av: Camilla

Hej gumman!! :)



Ja Kevin blir bara större & större. Men det är samtidigt väldigt kul, händer så många nya saker lixom :) Du får träffa han nästa gång du kommer hem till mig igen, så får du se va stor han har blivit :)

Ja, nu har två kompisar till mej & klabbe fått barn dåra, har inte träffat lillen än men snart så får vi träffa honom :) Alla får verkligen bara pojkar!! :) Förstår inte, hehe. Vi får se när det är min & Klabbes tur, hehe. Det visar tiden :) Du är så sööt gumman!! Hihi :) Mini-Millizz eller Mini-Klabbe :) va sööt du är!! Hihi! jag saknar dig gumman, vi måste ses snart, verkligen! Eller hur? Pussar!!

2009-03-04 @ 21:53:10
URL: http://rockstarbabe.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, visst får alla pojkar, märkligt nog. Det är så coolt att plötsligt finns en till liten människa som plötsligt kommer fram. Det är så intressant det där. Jo jag vill gärna träffa Kevin! När ska han på inskolning då den stora grabben?



Vi måste verkligen ses. Jag var sjuk den där veckan när vi kanske skulle ses. I torsdags förra veckan åkte jag o Tobbe till Tallin (första gången) det var jättekul =) Nu sitter jag o pluggar inför tentan på måndag, men efter det så kan jag ses. Vi får höras av o bestämma nån dag. På onsdag ska jag till praktiken hihi...längtar så... (appropå barn) =)



Miss ya <3



puss

2009-03-05 @ 01:14:29
Postat av: Camilla

Hihi va söt! :) Kevin har inskolning på dagiset om typ 3 veckor. Så det är snart. Det blev tyvärr inte Granen som vi var helt säkra på, utan Aspen. men min syster har ställt sig på kö ännu en gång nu på granen ifall det finns plats längre fram. det är ju närmare, typ vid vårat hus ju :P men du har väl oxå gått på aspen? Hur var det där? :P



Va kul att du & Tobbe åkte till tallin!! Visst är det jättekul :) jag tycker om det! Gick ni runt i tallin då också? :)



Ja vi får höras av och bestämma dag närmare fram!

Saknar dig.

Puss

2009-03-05 @ 11:54:12
URL: http://rockstarbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0