Saknaden av dig .

Saknaden av dig är stor. Jag saknar min kära vänn, min twinie!
Sitter just nu & tänker tillbaka på när min kära vänn bodde här i Stockholm, här, nära mig.
Alla våra roliga minnen tillsammans, för det är så många roliga minnen vi har tillsammans!
Dom är obeskrivliga!

Nu bor min kära vänn i Göteborg (vilket hon har gjort under många år nu)
Jag har åkt & hälsat på henne en del & hon har åkt & hälsat på mig.
Nu var det dock längesen vi sågs.. alldeles för längesen, tyvärr.. :(

Tiden bara rinner iväg känns det som.. jag vill inte att tiden ska gå så här fort.. inte alltid..
Jag vill dela mer av mitt liv med dig som vi gjorde förrut..
Det måste bli en förbättring, eller hur twinie?

Du ska ju komma & hälsa på mig inom en snar framtid. Jag längtar!
Då ska vi göra massa roliga saker & ta vara på allt som vi har missat, ta vara på tiden, tillsammans!

Även om vi inte bor i samma stad, så vet jag att du finns där för mig, precis som jag finns här för dig!
Oavsett någonting så kommer du alltid förbli min vänn, min twinie!
Jag älskar dig!!



Twins now and forever!!  <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0