Biljetterna är beställda till Takida konserten i november! ;)

Jag & min kära vänn Åsa har nu beställt biljetter till Takidas konsert på Hovet den 28:e November :D
Faan va kul det ska bli, längtar, längtar!

Vi ville egentligen ha ståplatser men alla var slut så det blev sittplatser men det kommer bli skitkul ändå!
Längtar som bara den! Men det är inte så jättelångt kvar, snart är det november redan känns det som.
Tiden går så himla fort.

Fan va kul vi kommer ha!! :D

TAKIDA BABY!!! ;)





Takida are the best!!! <3



Kommentarer
Postat av: linnea

Eftersom jag bytt blogg såg jag inte din kommentar på det här inlägget: http://pingulicious.devote.se/blogs/160009/jack-russel-tik-till-salu--.htm förrän nu, så jag kan ju svara nu efter x antal månader men jag ska bara klargöra ett par saker:

- Min hund var inte sjuk

- Jag har haft hundar i hela mitt liv

- Mina tre hundar är det bästa jag har

- Jag tar oerhört bra hand om dem och vet hur de fungerar

- Inlägget var irritation blandat med ironi

- Hon bort fortfarande kvar och har inte tänkt flytta



Försök läsa mellan raderna nästa gång, även om din kommentar var gammal.

2009-10-28 @ 23:14:11
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0