Söndag

Igår hade vi somsagt kräftis, jättemysigt & jävligt gott! Jag måste äta kräftor snart igen, så jäkla gott!
Det var kul att träffa min storasyster, inte blivit så mycket efter deras turkiet-resa eftersom att hon började jobba på en gång när dom kom tillbaka. Mycket snack & mycket skratt bjöds det på!
Kevin tyckte att kräftorna va lite läskiga, hihi. Han tittade på oss alla när vi åt dom, han tyckte väl att vi va knäppa? :p "Hur kan man äta domdär sakerna, dom är Aj" :D
För han kände lite försiktigt på dom och sa "Aj" :D Så himla söt!
Men jag kommer ihåg när man var mindre, jag tyckte också att kräftorna va lite läskiga men man var ändå nyfiken.
Mammi & pappi hade typ köpt 100kräftor, så det blev en hel del & jag klagar absolut inte! :D



:D

Vackra syster <3

 

 

 

Idag har jag tagit en långpromenad med mammi, pappi & Smulan. Gick i över två timmar. Så Smulan är nöjd! Vi gick lite i en skog också, letade efter svamp & plockade lite blåbär. Smulan tycker om blåbär så hon åt en hel del blåbär i skogen som vi gav till henne. Men nu börjar jag undra om det kanske inte är så jävla bra med så mycket blåbär till lilla Smulis, för jäklar va hon pruttar nu, haha :D Ne, hon ska nog inte äta så där mycket blåbär, det är nog bäst! :D

Snart ska jag & älsklingen över till mina föräldrar & äta middag med dom för efter det så ska vi ta tuben till stan & gå på en rockteater. Ska bli kul, hoppas att den är bra!

 

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0