Underbar dag igår med min kära vänn Maria <3

Igår träffade jag min kära vänn Maria, vi gick hem till hennes pappa & fixade lunch (potatissallad & revbensspjäll) det var så himla gott! Lunchen blandades med mycket trevligt tjejsnack :)
Senare på kvällen tog vi en promenad till donken och fikade (paj & milkshake) underbart gott! :)
Vi hade så mycket att prata om, saker som hänt, saker som kommer hända & mycket gamla minnen som vi har tillsammans! Det var jättekul :) Vi har alltid så jävla kul tillsammans! Togheter now and forever <3
Riktig vänskap! :) Vi ska försöka att ses nästa vecka igen, det skulle vara lovely! :)

Du är min gummsa & jag älskar dig!! <3 <3  Kommer alltid att göra!! <3 <3

Puss!




Kommentarer
Postat av: Maria

Vi hade så himla kul gumman!!! Det var verkligen bästa dagen på länge. Jag älskar dig bästis! Puss! <3

2009-09-06 @ 11:42:34
Postat av: Camilla

Samma här gumman!! :) Vi ses snart igen vännen :) Älskar dig! <3 Always togheter <3

2009-09-06 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0